Kategorije

POGOJI POSLOVANJA VICOM

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.vicom.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Zakonu o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.vicom.si, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem/upravljavcem spletne trgovine in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Podatki podjetja:

VICOM trgovsko in storitveno podjetje d.o.o. s sedežem na naslovu Ruperče 7, 2231 Pernica in PE na naslovu Miklavčeva ul. 7, 2000 Maribor. Registrirano je pri Temeljnem sodišču v Maribor pod štev. reg. vložka 1/8876/00 in dokapitalizirano v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah.

Naziv podjetje:

Naziv podjetja:

VICOM d.o.o.

Sedež podjetja:

Ruperče 7, 2231 Pernica

Poslovna enota

Miklavčeva ul. 7, 2000 Maribor

Matična številka:

5806356000

Davčna številka:

SI89295439, podjetje je davčni zavezanec

Telefonska številka:

02 460 14 80

Elektronski naslov:

info@vicom.si

Odgovorna oseba:

Cmager Vinko

TRR pri NKBM:

SI56 045150000174235

TRR pri DH:

SI56 610000015317326

Vpis v sodni register dne: 28.9.1993, pri Okrožno sodišče Maribor vložna št.: 1/8876/00.

Opredelitev Pojmov:

• Ponudnik/Prodajalec je VICOM d.o.o.

• Uporabnik/Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran/trgovino, torej kupec v spletni trgovini.

• Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matično številko, davčno številko, oznako registra)

• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta in telefon)

• Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

• Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

• Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

• Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

• Način plačila in dostave

• časovno veljavnost ponudbe

• Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

• Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Vrste uporabnikov

Kupec lahko naročilo odda:

• kot registrirani uporabnik z uporabniškim imenom in geslom (registracija se lahko izvede tudi med spletnim kupovanjem in ni obvezna) ali

• enkratno kot gost (registrirani uporabnik brez uporabniškega računa)

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudba artiklov in cene

Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Veljavnost cene za izbrane artikle ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja. Cene za poslovne uporabnike portala B2B vsebujejo tudi prikaz rabatov in drugih dogovorjenih pogojev. Spletna trgovina si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno dobaviti, tudi če je objavljen na spletnem mestu.

Podjetje VICOM d.o.o. je davčni zavezanec za davek na dodano vrednost.

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Fotografije izdelkov ne zagotavljajo lastnosti izdelkov in so lahko simbolične. Trudimo se zagotoviti ažurne in točne fotografije izdelkov vendar se lahko zgodi, da je fotografija izdelka napačna ali stara. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Naročanje in postopek nakupa

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu.

1. Kupec doda artikle v košarico in sledi korakom nakupa.

2. Na spletni strani kupec izbira med izdelki in njihovimi različicami. Ko kupec želeni izdelek najde klikne na gumb DODAJ V KOŠARICO.

3. Kupec bo lahko pred oddajo naročila preveril pravilnost naročila in vnesenih podatkov vključno s količinami in cenami in bo le-te lahko pred oddajo naročila

popravil.

4. Po kliku na gumb POTRDI NAROČILO je naročilo oddano in kupec prejme elektronsko sporočilo o oddaji naročila.

5. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega

naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot kupca.

Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo po izbiri kupca dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• Z nakazilom na račun VICOM d.o.o. po predračunu (podatke, potrebne za nakazilo, prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila) ali

• po povzetju ali

• plačilo s PAYPAL

Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 3 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.

Izdaja računa

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje račun z razčlenjenimi stroški, skupaj z naročenim blagom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vračilo izdelka/odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@vicom.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo v oddelku Vaš račun > zgodovina naročil. Izberete račun  na katerem je izdelke , ki ga želite reklamirati, ga označite in vpišete razlog ter potrdite »Zahtevajte vračilo«.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: VICOM d.o.o., Miklavčeva ulica 7, 2000 Maribor.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in originalni embalaži, razen če je artikel uničen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Garancija:

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo preden se kupec odloči za nakup.

Reklamacija:

če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke, ponudnik pa jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo, po možnosti v tisto, v kateri ste prejeli izdelke.

Stvarna napaka:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

- vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Popusti

Na spletni strani www.vicom.si  lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Popusti se nanašajo na razprodajo zalog. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani www.vicom.si so omejene.

Varnost podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil prodajalca. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko, obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih.

Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom.

Arhiviranje Pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik (e-mail oddano naročilo) je trajno shranjena pri podjetju VICOM d.o.o., Miklavčeva ulica 7, 2000 Maribor

Komunikacija z uporabnikom

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila

- pošiljatelj bo jasno razviden

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, jasno pa bodo določeni tudi pogoji udeležbe v njih

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

Piškotki

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Katere piškotke uporabljamo:

Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh.

Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.

Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja ponudnik, temveč izbrani partnerji, s katerimi sodelujemo. Ne zbirajo in ne pošiljajo vaših osebnih podatkov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani morda ne bodo delovale.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vicom.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dostava in poštnina

Partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave za naročila do 130 EUR znaša 5 EUR za področje celotne Slovenije. Pri naročilih v znesku nad 130 EUR je poštnina brezplačna.

Vsako naročilo, oddano na spletni strani www.vicom.si  bomo obravnavali še isti dan oz. najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili. Po potrditvi naročila bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem v roku od 2 do 4 delovnih dni. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno bo ponudnik obvestil kupca.

OPOZORILO: Hitra pošta DPD zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku DPD, v kolikor je prevzem paketa plačilo po povzetju.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri hitri pošti DPD ali drugi družbi, ki je izvedla dostavo. To storite tako, da kontaktirate hitro pošto DPD preko brezplačne tel. št., ki je označena na dostavni nalepki in vam bodo dali napotke za rešitev reklamacije. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojno dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Sprememba pogojev poslovanja

Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine.

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej.

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.04.2022.